Wij stellen het op prijs als u een berichtje achterlaat in ons gastenboek.
A. Bovens
zaterdag, 13 mei 2017 | Roosendaal
Dank voor de super tip!
Beste TRS,
Na de adviezen opgevolgd te hebben die u telefonisch gegeven heeft lijkt de wasmachine het weer te doen. Was wrs een onderdeel van een ritsje wat er tussen zat. Hartelijk dank voor uw hulp.
Na de adviezen opgevolgd te hebben die u telefonisch gegeven heeft lijkt de wasmachine het weer te doen. Was wrs een onderdeel van een ritsje wat er tussen zat. Hartelijk dank voor uw hulp.
Brouwer
dinsdag, 11 april 2017
Top vakman
super blij! Maandagochtend de storing aangemeld en gebeld. Kreeg een keurige sms dat ik zo gebeld zou worden voor een afspraak en nu al mijn wasmachine gemaakt met hele goede tips over hoe ik de levensduur kan verlengen. Super service
groeneveld
vrijdag, 06 januari 2017 | thuis
messi
De messi onder de witgoed monteurs.
Rene
woensdag, 27 juli 2016 | Roosendaal
storing wasmachinestoring wasmachine
Maandagochtend storing aangemeld en werd binnen een half uur gebeld. De volgende ochtend al een afspraak. Toon heeft de storing snel opgelost
Aggie Dovermann
dinsdag, 05 juli 2016 | Bergen op Zoom
Hallo
Ik heb al vele goede ervaringen met TRS gehad en wil het contact en de zakelijke relatie graag voortzetten. Daarom koop ik vol vertrouwen een van de wasmachines van Siemens!
Groetjes en bedankt voor de goede zorgen voor mijn apparatuur. Aggie
Groetjes en bedankt voor de goede zorgen voor mijn apparatuur. Aggie
Lenie
dinsdag, 29 maart 2016 | Halsteren
Mw.
Na een telefonisch advies van Toon is het probleem met onze haperende vaatwasser opgelost.
Toppie !!!
Toppie !!!
Ad
donderdag, 03 maart 2016 | Zegge
Dhr
Ondanks het feit dat ik officieel niet in werkgebied zat en toon met vakantie ging heeft hij mij fantastisch geholpen.
Greetz Ad
Greetz Ad
breeman
zondag, 07 februari 2016 | halsteren
service
Goede service van Toon, al jaren. flexibiliteit en praktisch tegelijk.
J.Mens
dinsdag, 19 januari 2016 | Bergen op Zoom
inbouwoven ETNA
Warmte element onderzijde van de oven bleek kapot. Het was even puzzelen hoe element ingebouwd was, daarna was de reparatie snel gereed.
Totaalprijs onderzoek, onderdeel, reparatie en service tevreden.
Nadat onze vorige witgoed monteur was gestopt en zijn opvolger niet naar onze tevredenheid werkte, is het fijn om met een witgoed expert kennisgemaakt te hebben die voor nu een goede indruk heeft gemaakt.
Totaalprijs onderzoek, onderdeel, reparatie en service tevreden.
Nadat onze vorige witgoed monteur was gestopt en zijn opvolger niet naar onze tevredenheid werkte, is het fijn om met een witgoed expert kennisgemaakt te hebben die voor nu een goede indruk heeft gemaakt.
Rien
zaterdag, 28 november 2015 | Lepelstraat
Inbouwkoelkast
Onze koelkast gaf een foutcode waaruit bleek dat de sensor kapot was maar mogelijk ook het processorboard. Een eerste goed advies was om toch maar de sensor te vervangen en daarmee uitgave voor een nieuwe koelkast te besparen. Helaas het euvel was niet verholpen en is door Toon een nieuwe koelkast geleverd en ingebouwd. Kwaliteit prima , Service prima , Prijs prima !
76 entries in guestbook