Wij stellen het op prijs als u een berichtje achterlaat in ons gastenboek.
Armanda Schuurman
zondag, 24 maart 2013 | Halsteren
Ondanks dat Toon ons in deze situatie niet kon helpen kregen wij na een melding die wij via email plaatste binnen een half uur bericht. Hierdoor geen onnodig lang wachten en/ of hoge kosten omdat hij eerst wil kijken. Toon lichtte toe waarom hij ons niet kon helpen en adviseerde hoe verder te handelen. Echt top! Voorheen ook al eens een beroep gedaan en ook super geholpen. Echt een topbedrijf met eerlijk advies zonder je in de onnodige hoge kosten te jagen. Bij toekomstige storingen nemen we ook zeker weer contact op met TRS.
Else Bergstra
woensdag, 06 maart 2013 | Roosendaal
Snelle reactie, aangenaam geprijsd en geen cowboys over devloer!
Alles netjes achter gelaten en ik kan weer wassen. Dank!
Ik kan TRS zeker aanbevelen.
Alles netjes achter gelaten en ik kan weer wassen. Dank!
Ik kan TRS zeker aanbevelen.
wim
vrijdag, 30 november 2012 | breda
Weer een goed advies en servies
Ook bij onze woningbouw vereniging zijn we zeer tevreden
Ook bij onze woningbouw vereniging zijn we zeer tevreden
Sonja
vrijdag, 02 november 2012 | Tholen
Super goede service.
Gelukkig zijn er nog eerlijke ondernemers, TRS is er een van.
Betrouwbaar en betaalbaar...een aanrader wat mij betreft!
Gelukkig zijn er nog eerlijke ondernemers, TRS is er een van.
Betrouwbaar en betaalbaar...een aanrader wat mij betreft!
Martijn
dinsdag, 07 februari 2012 | Halsteren
Ik kan TRS zeker aanbevelen.
Zondags storing gemeld(email) en de dinsdag erop gemaakt!!!
Snel en eerlijke service.
Zondags storing gemeld(email) en de dinsdag erop gemaakt!!!
Snel en eerlijke service.
Cora van Huik
vrijdag, 30 december 2011 | Bergen op Zoom
Nog nooit zo'n snelle reparatie meegemaakt. Binnen 10 minuten na het verzenden van het mailtje stond hij voor de deur en mijn wasmachine was binnen een half uur klaar. Geen extra kosten, alleen het tarief. Deze reparateur komt in mijn adresboek. Klasse!!
Jacqueline Pothof
donderdag, 29 december 2011 | Steenbergen
Een paar weken geleden is er iemand komen kijken naar mijn kapotte afzuigkap. Echter na wat testjes werd er geadviseerd om een Miele monteur in te schakelen. Vervolgens is er niets in rekening gebracht voor het onderzoek. Echt toppie, wat een service.
braat
donderdag, 03 november 2011 | roosendaal
ook bij ons is de "vaatwasmachine-fluisteraar" langs geweest... Snel, cordaat en zeker niet duur... Aan te bevelen!!! Was top, en ik hoef niet meer af te wassen, yeh!!!
Ton vm
zondag, 03 juli 2011 | roosendaal
Met het telefonisch Advies van TRS is het probleem opgelost.
Corné
woensdag, 06 april 2011 | Halsteren
Met behulp van telefonische aanwijzingen het probleem met mijn wasdroger verholpen. Perfecte service!
76 entries in guestbook