Wij stellen het op prijs als u een berichtje achterlaat in ons gastenboek.
Marlies Hagen
woensdag, 04 november 2015 | Dinteloord
Gefikst
Onze Siemens wasmachine was kapot maar Toon heeft hem zeer kundig gereanimeerd!
Ik dacht echt dat we na 9 jaar aan een andere machine toe waren maar een nieuwe pomp erin en we kunnen weer vooruit voor een aantal jaar.
En niet te duur!
Toon wordt zeker aanbevolen door ons.
Ik dacht echt dat we na 9 jaar aan een andere machine toe waren maar een nieuwe pomp erin en we kunnen weer vooruit voor een aantal jaar.
En niet te duur!
Toon wordt zeker aanbevolen door ons.
Riet
donderdag, 08 oktober 2015 | Halsteren
Reparatie wasdroger
Reparatie is snel en zéér goed gedaan!
Ada Franken
vrijdag, 15 mei 2015 | Bergen op zoom
Dinsdagochtend een mailtje gestuurd en kwam die zelfde ochtend al langs.Maar er moest iets besteld worden en ik had de pech dat er hemelvaart tussen zat maar vandaag vrijdag kwam hij alweer langs met het onderdeel. Het was zo gepiept. Hij heeft zelfs de droger er weer opgezet en aangesloten. Hele goede service. Toppie. En een hele schappelijke prijs. Hij staat bij mijn favorieten.
Peter
maandag, 23 februari 2015 | Dinteloord
Tevreden!!!
Vandaag een nieuwe vaatwasser besteld want mijn oude (12 jaar) was niet meer te maken. Wordt morgen al geleverd. Dat noem ik nu eens een service
V Meurs
vrijdag, 25 juli 2014 | Bergen op Zoom
Wasdroger defect.
Probleem met warmte door vermoedelijk te zware en natte was. Telefonisch advies ontvangen, dit bleek direct de oplossing te zijn.
Super dat dit ook kan en je niet meteen aan een bezoek vastzit en dus kosten.
Bedankt nogmaals!
Probleem met warmte door vermoedelijk te zware en natte was. Telefonisch advies ontvangen, dit bleek direct de oplossing te zijn.
Super dat dit ook kan en je niet meteen aan een bezoek vastzit en dus kosten.
Bedankt nogmaals!
Kees
zaterdag, 31 mei 2014 | Halsteren
Onze wasmachine gaf een error ( E18 ) net voor het weekend.
Na contact met Dhr. Toon kreeg ik telefonisch het advies om het filter er uit te halen en schoon te maken. Binnen vijf minuten was het gefikst en werkte alles weer. Een klasse service van dit bedrijf. Mocht onze machine ooit stuk gaan (wat we natuurlijk niet hopen
) is dit voor mij al een reden om bij TRS een nieuwe te bestellen.
Groeten,
Kees
Na contact met Dhr. Toon kreeg ik telefonisch het advies om het filter er uit te halen en schoon te maken. Binnen vijf minuten was het gefikst en werkte alles weer. Een klasse service van dit bedrijf. Mocht onze machine ooit stuk gaan (wat we natuurlijk niet hopen
) is dit voor mij al een reden om bij TRS een nieuwe te bestellen.Groeten,
Kees
angelique de groot
maandag, 06 januari 2014
Ik ben al jaaaaaaaaaaaaaaaaren tevreden over je service!
Koen Wijdemans
maandag, 22 juli 2013 | Hoogerheide
Vandaag om 17.15 u storingsformulier ingevuld, binnen 5 min telefoontje gehad hoe ik het zelf op kon lossen. En zo waar! het werkt weer lek vrij.
Hartelijk Dank voor de service.
Hartelijk Dank voor de service.
Gea van der Sluis
donderdag, 27 juni 2013 | Steenbergen NB
Vrijdag een reparatie formulier ingevuld op de site. Direct een telefoontje voor een afspraak.
Maandag tussen 13.00-15.00u.
Even gekeken, direct een onderdeel besteld. Afspraak voor donderdag tussen 14.00-15.00u.
Tien minuten bezig geweest.
De droger loopt als een zonnetje.
Correcte en snelle afhandeling.
Zal Toon bij iedereen aanbevelen.
Dit is nog ouderwetse service. Bravo.
Maandag tussen 13.00-15.00u.
Even gekeken, direct een onderdeel besteld. Afspraak voor donderdag tussen 14.00-15.00u.
Tien minuten bezig geweest.
De droger loopt als een zonnetje.
Correcte en snelle afhandeling.
Zal Toon bij iedereen aanbevelen.
Dit is nog ouderwetse service. Bravo.
E. Hendriks
zaterdag, 06 april 2013 | Bergen op Zoom
De wasmachine is weer helemaal in orde! Bedankt voor je snelle hulp/tip.
76 entries in guestbook